• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ

ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ

План заходів щодо впровадження елементів дистанційного навчання

/Files/images/14_11_25_obuchenie_3.jpg

Міністерством освіти і науки затверджено зміни до Положення про дистанційне навчання, яким зокрема, передбачено можливість дистанційного навчання учнів, які проживають на тимчасово окупованій території України.

Згідно з документом, дистанційне навчання відтепер може організовуватися для учнів, які з будь-яких причин не можуть відвідувати навчальні заняття в загальноосвітніх навчальних закладах.

Серед таких причин є стан здоров’я учня, проживання за межею пішохідної доступності до ЗНЗ, надзвичайні ситуації природного або техногенного характеру, воєнний конфлікт, проживання або перебування за кордоном, на тимчасово окупованій території України або у населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження.

Також дистанційно зможуть навчатися учні, які за результатами останнього річного оцінювання навчальних досягнень опанували програмовий матеріал відповідного класу на 10, 11 або 12 балів.

Переведення на дистанційну форму навчання здійснюється за письмовою заявою повнолітньої особи або батьків.

Для організації дистанційного навчання школи можуть створювати у своєму складі класи або групи з дистанційною формою навчання за погодженням з органом управління освітою.

Дистанційне навчання - це нова форма організації навчального процесу, що базується на принципах самостійного навчання. Середовище навчання характеризується тим, що слухачі часто зовсім вiддаленi вiд викладача в просторі або в часі, водночас вони мають можливість в будь-яку хвилину підтримувати діалог за допомогою засобів телекомунiкацiй./Files/images/dist_nav.jpg Системи дистанційного навчання (СДН) використовуються для ефективного управління освітнім процесом і моніторингу його результатів. Навчання і перевірка знань можуть проводитися як в корпоративних локальних мережах, так і через Інтернет. Оскільки СДН дозволяє розмежувати права доступу до різних ресурсів і засобів управління, з її використанням спрощується доступ слухачів до курсів, а для адміністраторів навчання і викладачів істотно спрощується процес управління навчанням.

Дистанційне навчання включає в себе сучасні форми і методи конструювання та відображення змісту навчання, елементи модульного і комп’ютерного навчання, теорії та практики, самостійної роботи учнів, застосування у навчанні сучасних інформаційних технологій, комп'ютерів, телекомунікацій і являє собою цілеспрямований інтерактивний процес взаємодії учнів і викладачів-модераторів.

До переваг дистанційного навчання відносять асинхронність, доступність інформації, зменшення соціальної дистанції.

У ньому виділені такі принципи забезпечення якості:

• Заохочення контактів між учнями і вчителем.
• Розвиток співробітництва учнів.
• Використання активних засобів навчання.
• Швидкий зворотний зв’язок.
• Ефективне використання часу.
• Висока мотивація.
• Врахування здібностей учнів та використання індивідуальних маршрутів навчання.


Пам’ятайте, що отримувати знання ви можете не залежно від часу і місця вашого перебування!
Кiлькiсть переглядiв: 3201